onsdag 26 november 2008

Många bäckar små!!!



Hej hej hallå....

Jag är inte bästa på att uppdatera men jag ska försöka att vara lite bättre, men det käns lite konstigt att skriva om hur mitt liv är. Jag har tänkt att skriva mer om min åkningen och runt det. Jag vill inte att alla i hela värden ska kunna läsa om vem jag bor med och vem jag umgås med. Det är min ensak. Man kan läsa många bloggar som bara snackar en massa skit, som använder bloggen som en dagbok, kanske det en blogg ska vara till för men då vill jag inte blogga längre.
Jag kommer att skriva lite vad som händer på hojfronten och det är inte så mycket, har inte fått min cykel än. Kommer troligtvis få den på mån nästa vecka, det har drigit ut lite på tiden pga. många anledningar. Jag sankar fortfarande mina stövlar som ligger i tullen men ska hämta dom på fredag. Sen den 6-7/12 är det den 3 deltävlingen i NZ mästerskpen som går på den södra ön, ca 120 mil från Auckland där jag bor.
Jag får se om jag åker den. Har tränat hojåkning alldelels för lite pga min axelskada, men sen går det sista mästerskpet helgen efter, får se om jag åker de...

Men om jag missar dom racen är det väl inte hela värden, det fins mycket andra race att åka här nere. Dom har ju sesong just nu.
Det är inte den bästa tiden just att vara motocrossförare och tro att man ska få sponsorer som kan dega in massa pengar när världsekonomin ser ut som den gör.

Annars så gymmar jag på, springer och står i. Rätt skön att vara ifrån den svenska vinter, men ändå lite tråkigt att vara ifrån familjen.

Ha de så länge...

1 kommentar:

  1. Tja Jonas!!!

    jag har haft lite koll på din blogg nu ett tag, har skaffat en själv ockxå faktist
    /stefangranquist.blogspot.com

    Jag känner att jag måste komm aiväg snart så hoppas det kan bli redan i januari nån gång! vi får höras iaf så ni kan komma och hälsa på i OZ! Hade fint
    // mvh Stefan #47

    SvaraRadera